8.27.2009

Once again!

Det blev inget fortsättande med jasper och alias utan vi gjorde en till blogg. Så därför tänkte jag åter börja skriva här lite då och då och bloggen har nu förmodligen bytt riktning så i fram tiden kommer de inte va musik som de gäller utan foto och allt som ligger där i mellan och en hel del mer (haha låter som en B tv serie ). Gårdagen till bringades runt springandes på stan och leka en sån kallad vandalist och fota dessa saker. Kvällen till bringades med Ylva kollandes på Gudfadern (den första filmen) och vi båda blev inte klokare på den film än vi var innan jag kanske är dum men de är i alla fall inte ylva så vad är de som gör att vi inte förstår denna film? Inte vet jag men man får väl ta och se den igen (hrm..) Kvällen erbjöd även på en lång natt promenad med mystiska buskar som skrämde livet (och en bäver) på oss och mysko bönder som liftade bil samt stjärnskådning!. Sammanfattat en trevlig(-t) kväll. Denna dag har till bringats till sängs med musiksnack och prat om allt möjligt till klockan 4 på eftermiddagen förträffligt trevligt måste jag säga! det mindre trevliga var att vi behvöde gå upp för att jag skulle på skoluppropet och det var sannerligen ingen rolig tillställning förutom att träffa vissa mycket trevliga och roliga personer!

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics