Yeah den stora tiden har kommit och kanske börjat! =D. Denna blogg kommer för förhoppnings vis i framtiden att även ledas av inga mindre än Jasper pingvin och alias! .
Detta ser jag mycket fram imot!. Ska bli riktigt riktigt kul!! =D x). Sen måste designen ändras blir fan deprimerad varje gång man ser den :o =/ så de måste fixas!.


Black rebel motorcycel club
är ett utomordentligt bra band som spelar typ alternativ rock/indie rock låter lite gubbigt enligt mig men är förträffligt bra! dom har även precis släppt en ny skiva upptäkte jag typ när jag skriver detta så är mkt mkt spänd på hur detta nya skiva ska låta (och jag bor i svenska och talar sverige)
och om du blir sugen på att höra detta band så får du ta reda på de själv denna gång men dom är verkligen hörvärda kan rekomendera BERLIN, WEAPON OF CHOICE! och HOWL hela baby81 är sjukt bra förövrigt heter den nya skivan the effects of 333 =) SPÄNNANDE!!

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics