8.27.2009

I miss the freedom

I dag var alltså den första skoldagen =/ måste säga att den inte bjöd på ngt häpnadsväckande roligt elr så men den var väl ändå "roli" på sitt sätt. Men däremot var Kebab hänget efterskolan mycket trevligare! satt vid gamla vatten tornet med trevligt folk och prata =). Sen är de ett par personer jag tänkte gratulera nu först ut är min moder som fyllde år i söndags grattis på dig mamma! Nästa person är indy som fyllde år i går grattis indy! och sist men inte minst elise! som fyller år gratulerar! =)

På denna bilden ser man det inte allt för väl men iaf så var det en geting som höll på att flyga runt gabbe när jag skulle fota han så råkade jag fokusera fel ( använde analogt objkt) och fick ist en någelunda skarp bild på getingen! xD =D och det är ganska ballt måste jag säga eftersom jag använde en bländare på 1,7 haha snacka om timing den getingen hade på att flyga x) =) (kan ju tyvärr inte säga att det var jag som var proffset att lyckas fokusera analogt på en geting medF1,7 x)







Vem är stekaren nr 1? =D





Haha gillar dramatiken i denna bilden x) =)
detta är väl det mesta till grupp bild som blev till men ändå x) =) har upptäckt att folk i min klass gillar att sitta på varandra x) bilderna är förövrigt oredigerade =)

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics