Gillar att testa olika saker för att se dom olika effekter saker gör så drf testade jag Muskotnöt i dag. Fick tipset av en kompis som sa att man skulle bli typ "hög" på de. Så vi kolla på lite olika ställen för att se och de verkade intressant så jag har ätit ca 1 muskot nött för ett par timmar sen måste säga att de har varit mkt segt. Den enda effekten jag har känt är lite konstig i huvudet kanske lite degig och mkt trött!. Kan bero på att jag åt så lite (vissa har enligt dom ätit ca 17 st) men endå kändes lite onödigt för nu får jag typ hela tiden någon sorts rap elr liknade med smak av muskotnöt wihu!! . Jag ÄLSKAR verkligen muskotnöt med!. MEN som tur är så sades de att mus kotnöt har olika bi verkningar (typ bakfyllor) och jag hoppas jag ska få ngt så jag sover ett bra och lååångt tag! önskar man skulle kunna få sova tills allt detta var över!!. Börjar bli trött på att bara vänta och hoppas, sänkas och dränkas önska känna lycka men som man sedan märker var en lögn fan önskar ibland att de bara fanns JA och NEJ! som när man var liten allt var så lätt!. Man får väl hoppas att den där lilla nöten ska de mig de.




Lindstrøm en bra låt är where you go i go too, lindstrøm är väldigt bra om du vill bli lugn elr typ slapna av! brukar ibland lyssna på han när jag använder Photoshop för att få lite lungt när jag konsentrerar mig. om du vill ha ngt med fart tryck inte ens på länken!!!

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics