1.18.2009

Stackars..


Stackars människor vad gick egentligen fel för dom!
Människorna jag menar är våra kära högermänniskor! =). man blir(jag iaf) alltid lika förvånad över deras uttalanden och påståenden mm. Läste för några dagarsen en artikel av en ledamot för moderaterna fattar inte vad som är fel! Artikeln handlade om att man skulle slopa den köp fria dagen. Eftersom då skulle dom som jobbade på fabrikerna förlora pengar. Men hon tänkte inte på att de är en vd/chef som tjänar på att vi köper och inte arbetarna, Jo visst dom tjänar oxå på de men om vi ist skulle ge dom där pengarna vi tänkte köpa den där melon kniven elr den där jätte snygga vasen som egentligen alls passar i er lägenhet till dom så tror jag iaf att de skulle hjälpa mer än att slopa den köp fria dagen...

I dag fyller även min fader år så ett STORT GRATTIS till han! =)

Bandet för i dag är inga mindre än Cirkus Miramar!. Cirkus miramar är ett band från trollhättan och är sjukligt bra! har känt till dom nästan hela mitt liv pga av min kära vän alias familj x) =D men har först för ca ett halv år sen börjat lyssna mkt på dom =). Åter till bandet deras texter är ofta diktade och helt..!!! enligt BÖR du lyssna på dom för ditt eget välfinnande =) detta kanske inte säger så mkt om bandet men dom går inte att beskriva med ord!

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics