12.27.2008

Fin.. Dag! (12/28)

Denna dagen har varit über trevlig måste jag säga x) =) drf har jag tänkt göra en punkt lista av vad som har hänt (I) =)

  1. 1.vakna.. gå upp och brygga kaffe och lägga sig och läsa Flickan som lekte med elden (en väldigt bra bok som jag kan rekommendera!)
  2. 2.åka in till stan med inga mindre (elr större) än jasper pingvin och elia slevelin =)
  3. 3.sen träffa inga mindre än Kurt... Pugh....Kim och sist men inte minst ELIVS som man inte har träffat på ca 5 månader tror jag :0
  4. 4.sedan att försöka hitta ett fik att placera sig på vilket var lättare sagt än gjort =/ vi fick inte husrum på någon av de ställen vi kollade =0 (vilket var alla kalmars okejiga kaffer)
  5. 5.sen träffa film jeppe när nästan allt hopp var slut han erbjöd oss att hänga med han att städa i hans lägenhet =D tyvär tackade vi nej
  6. 6.och gick ist bort till konsum och in förskaffade kaffe tillbehör och begav oss till
  7. 7.Pugh's källare där vi huserade i ett par timmar och inte gjorde något än att hm.. typ snacka och införa de vi hade köpt på konsum i våra kroppar(detta låter seriöst som en knark deal x/)
  8. 8.till detta hör även att inga mindre än Amanda och Frida kom över har inte träffat någon av dom på för länge =/
  9. 9.sen...
  10. 10.sen åkte jasper elias och jag hem till för att göra en visit hos slevelin och vänta på att han skulle äta och sedan
  11. 11.hem till mig och kolla på I Ditt Ansikte med Magnus Bertner!! han är underbara!!!!
  12. 12.och jag är allmänt glad =)
sen har jag ingen mobil wihu =DD (jag är verkligen glad för de!! "/ )

sen nu kommer musik tipset =) det blir Xploding Plastix ett väldigt häftigt band som kommer från tro de elr ej OSLO!! jag har lyssnat en heldel på dom den senaste tiden =) dom är sjukt häftiga de dom spelar klassas som bla som Nu Jazz och Acid Jazz av lastfm enligt mig är de electro jazz =) kolla deras myspace Här
där finns visserligen inte dom bästa låtarna men om ni är för de olagliga alt så ju alltid tpb =) en länk till den bra skivan hittar du HÄR för att jag inte kanske ska få skit för detta så uppviglar jag inte till att ni ska göra de men om ni vill ha dom bra låtarna så är de ju ett alt men ni kan ju alltid köpa den men de är helt upp TILL ER!!!

2 Комментарии:

Anonym sa...

XppX är lät acid jazz och inget annat :) ;) detta är förövrigt din första kommentar

Reidar sa...

haha och du borde lära dig stava ;) =) dom är oxå acid men typ lika mkt electro.. och detta är förövrigt ett svar på din upplyssning som jag tyvär redan visste sry ;) sen får du ha en trevlig kväll alias..

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics