1.22.2009

PLUXUS

Hela detta in lägg ska givas åt PLUXUS! har på ngt sätt lyckats undvika dom x/. Uppdaterade min Lastfm profil ida så tänkte att de måste firas med lite gammalthederligtunderbartfinurligttrevligt musik lettande! =) snubblade över en del trevliga band men... till slut kom jag till PLUXUS!. Blev helt omtöknad och svag och yr och vaken på samma gång!. Dom fan lätt en av dom bästa svenska electro banden som finns!! Lätt samma klass som smk, gustav stockman, Familjen, och alla andra bra blipblop artister jag vet Pluxus är inte blipblop utan electro men dom verkar klassas som de av vissa så s drf skrev jag de. Dom må ha inslag av blipblop men spelar verkligen inte de. what ever tycker verkligen DU bör kolla in dom!! och de kan du göra här och de blir inget musik tips ida efersom jag anser att hela detta inlägg är ett sådant =). Idag har jag även införskaffat en till extern hår-disk =). Så nu är jag 640gb rikare! =D=) ha de gött! =) sen tror jag att jag måste till lägga att jag fyllde år igår =).

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics