12.25.2008

Presentation

Haha Detta *pekar på de som står* får bli mitt första "inlägg" x) =)
wtf vet inte vad man ska skriva xd
Men iaf Detta är inget mindre än BLÅSVÄDER och jag som skriver är Redde och bor i Chalmar(Kalmar-The City under Construction).

Så här i JUL tider är de den bästa tiden att skapen en Blogg enligt min lilla forskning.. (visserligen har jag inte gjort någon men men) ...Så här den!
En annan anledning till att jag skapar en blogg är att jag tröttnat som f** på Bilddagboken så drf skickar jag några hatiska tankar till Bdb! =)

Har tänkt att jag ska försöka tipsa om ett nytt band elr skiva i varje inlägg så detta inlägg kan inte vara sämre än alla andra x) =) Så valet Faller på
Mimikry som har släppt en ny helt underbar skiva! Alderland. Enligt mig så är denna skivan lite mer rocking än föregående skivor men tipsar om Deras andra skivor dom gjort kolla http://www.mimikry.nu/ för lite mer info om bandet =)

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics