4.14.2010

Vacker post.

Denna vecka har än så länge varit den vackra postens vecka!
I måndags kom till mitt stora förtret inget av de packeten
jag hoppats på.
Men något som minst var lika vackert om inte mycket vackrare
var det väldigt fina vykort jag fick från Ylva!
Igår kom äntligen min första 120 rulle och den andra
signerad Electric Alice!
Och idag kom det mycket efterlängtade fem pack med porta vc 400.




Image and video hosting by TinyPic

En bild från första rullen med Rolleiflex.
Kommer förmodligen landa mycket tråkiga mellanformats bilder
här i framtiden tills jag lär mig använda den helt och hållet.

4 Комментарии:

Patrik Petersson sa...

Vacker bild :D

Reidar sa...

Tack jätte mycket!! =)

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja visst är det!

Patrik Petersson sa...

sv. aha, man kanske kan söka på google efter citat från dem :P

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics