2.09.2010

BRMC och sjukdom

Image and video hosting by TinyPic
Bilden tog jag någon natt nu när jag va sjuk.
haha ser lite härligt ovårdad ut!!

Usch har varit sjuk nu 6 dagar
och veckan innan dess var jag sjuk
alla förutom 1 med...
Pga detta har jag inte varit särskilt aktiv,
men hoppas i alla fall kunna gå i skolan imorgon.
Har biljetter klara till
BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB!!!!
så den 1 maj bär det av till köphamnen med broder min
för att se en av våra favoriter!!
Kommer bli totalt underbart DET VET JAG!
kolla bara här!!









BRMC släppen snart nytt och det jag redan hört säger mig
att en toppen skiva är på väg

5 Комментарии:

ylva sa...

fina ögonbryn, och härlig musik

Reidar sa...

Haha, ska jag ta det som en komplimang elr en pick? x)=) Jo dom är underbara!

ylva sa...

men nej, jättefina ögonbryn! inte skulle jag...nä. jag menar det! jag lånade en skiva med dem på bibblan, men jag vågar inte lyssna kom jag på. eftersom att..om jag älskar dem, missar jag en konsert..eller missat redan? och det vill jag inte leva med

Reidar sa...

Haha oki.. Tack! Jobbigt dilemma du! Råder dig nog ändå att lyssna, för dom är sannerligen ett band man inte får missa! Får man fråga vilken skiva du låna? =). Biljetterna till vega är slut, men dom ska spela en gång till i danmark den 26 maj (väldans synd att dom inte kommer förbi sverige!) så det finns en chans=).

Fredrik Frendin sa...

Galet snygg bild!

Du är så grymt duktig Reidar.

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics