9.27.2009

It´s Nice That


Igår återvände jag till hemmet, har varit på jordbruks praktik nu i 2 veckor =). Det har varit väldigt kul men man har endå haft lite hem längtan till lilla kalmar med kullzenska och kaffe bakom baronen. Imorgon ska jag lämna in dom filmerna som jag tog under praktiken på framkalning, är väldigt nyfiken på resultaten eftersom jag inte är helt hemma på film =) I dag har jag inte gjort så mycket var ute och tog lite bilder när de blåste som mest får hoppas de blir något bra tyvärr har jag inget mörker filter och det var för ljust för att kunna fota med lång slutar tid men men man kan inte få allt, älskar detta blåsiga vädret!=). Förhoppnings viss kan jag lägga upp några av dom analogt tagna bilderna men det återstår att se om de går. Funderar på att skaffa mig en egen scaner så att de problemet är löst för all framtid.

Dagens händelse är inget mindre än att jag precis har beställt It´s Nice That Issue #2
Längtar som tusan tills den landar i brev lådan, 128 sidor med kärlek

bilden är tagen sen sommar

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics