8.03.2010

Image and video hosting by TinyPic
(Voigtländer Bessamatic/Fuji Astia 100F)





Hm...Ja det där med att de skulle komma lite mer bilder och inlägg gick ju ganska galant...
Anledningen är den, att som ni kanske har märkt så är det sommar
och de har hänt ganska mycket den senaste tiden vilket har resulterat i
att jag suttit väldigt lite vid das Computer. Men nu ska det bli ändringar på det
(har inga förväntningar på att någon ska tro på de orden).
Det som talar för att jag faktiskt kanske talar sanning denna gång är att jag igår fick hem min första E-6 rulle.
Måste säga att jag verkligen är helt tagen av färgerna i E-6!!.
Så hoppas på att jag ska kunna lägga upp några av dom här,
under dom kommande dagarna. Den bilden som är här ovan är en dom.

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics