11.24.2009

Usch har massor att göra har just nu nästan dödligt mycket konsthistoria
som väntar ont på mig. Så jag sitter här i någon sorters protest med en
kopp Oolong te och tänker inte röra pennan!. Har gjort en vetenskaplig
undersökning om att min skrivbords växt(vet inte vad det är för sort) har
en god smak, har nu den senaste tiden ofta vattnat den med Oolong och
den har sannerligen aldrig mått bättre!.

Kommer förmodligen inom snar framtid bli galen elr något liknande för att
när jag nu förtiden slutar skolan har det redan blivit tillräkligt mörkt för att
kunna ta någon sorters bild och i skolan är oftast inspirationen på 0.

Tyvärr känner jag att min protest nu håller på att försvinna i takt med
innehållet i min kopp (1/43 kvar) så måste väl börja nu.

0 Комментарии:

Skicka en kommentar

Real Time Web Analytics